תפריט נגישות

חיתוך ברזל וחיתוך בטון בצנרת ביוב

חיתוך ברזל וחיתוך בטון בצנרת ביוב

אחד הנזקים העיקריים בתחום האינסטלציה הוא חדירה של בטון, חומרי בנייה, שאריות של יציקות בטון, ברגים וכדומה לצנרת הביוב. חומרים אלו, המצטברים בביוב, מייצרים סתימות ולעיתים גם פוגעים בצנרת עצמה. זוהי אחת הבעיות הנפוצות והקשות בתחזוקה של צנרת אינסטלציה.

 

נתקלת בבעיה מהסוג הזה? אנחנו כאן. על מנת לפתור עבורך את הבעיה באופן נקי, מהיר ויעיל, אנחנו עובדים עם ציוד חדשני - רובוט מיוחד שלו זרוע הנכנסת לתוך הצינור ומרסקת את הברזל, את הבטון ושאר חומרי הבנייה שהצטברו בצינור. חיתוך הברזל והבטון נעשה באופן מאוד נקודתי וממוקד וללא פגיעה בצינור עצמו. פסולת הבניין המטופלת הופכת לחול אשר נשטף בצינור עם המים שזורמים בו.

במידה והצינור נהרס או התעקם במקומות מסוימים מחומרי הבניין שחדרו לתוכו, אנחנו מבצעים תיקון פנימי ממוקד של הצינור – ללא חפירה וחציבה. ברשותנו טכנולוגיה מתקדמת שבאמצעותה אנחנו מצפים את הצינור הפנימי בדבק מאוד חזק (מסוג קרבון וסיבי זכוכית). אנחנו יוצרים באמצעות ההדבקה הזו שרוול פנימי לצינור, שמגן עליו ושומר עליו ומבטיח לך שקט לשנים ארוכות. את השרוול לצנרת אנחנו יכולים לבצע בכל צינור - ללא כל מגבלה של קוטר ועומק.

שיטה זו פועלת גם במרזבים המתעקמים בגלל בטון. גם במקרה זו, אנחנו לא מחליפים את המרזב, אלא מטפלים נקודתית באזור שהתעקם, חותכים את הבטון ומשלימים את המרזב באמצעות תוספת חזקה ששומרת על המרזב פעיל, חזק ואיכותי לאורך שנים רבות.

הטיפול הנקודתי בפסולת בניין ובטון שמוצאים דרכם אל הצנרת, מהווה דרך יעילה וטובה לפתרון בעיות קשות בצנרת הביוב. בדרך זו עלות התיקון נמוכה יחסית ואנחנו מטפלים בצנרת שלך באופן ממוקד, ללא חפירה והרס סביבת הצינור. בשיטה זו אנחנו משקמים את מערכת הביוב שלך כך שתפעל באופן תקין לאורך שנים.

בתום העבודה תקבל מאיתנו אחריות בכתב על התיקון.