תפריט נגישות

צילום קווי ביוב

צילום קווי ביוב

כשם שהרופא שולח אותך לצילום כשמשהו לא עובד כמו שצריך, היום בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, ניתן לשלוח גם את צנרת הביוב שלך לצילום כשמשהו לא כשורה – או ליתר דיוק – לקרוא ל'גדולי האינסטלציה'. 

את הצילום המשוכלל אנחנו נבצע אצלך ובאמצעותו נאבחן מה קורה אצלך בצנרת – בכל עומק ובכל קוטר – ונוכל לקבל החלטה מושכלת אם וכיצד צריך לפעול.

מצלמת הביוב המשוכללת שלנו עובדת על סיב אופטי ויש לה יכולת לצלם 360 מעלות.

את מצב מערכת הביוב כדאי לאבחן בשלושה מצבים עיקריים:

  1. כאשר יש סימנים ויזואליים לתקלה – סימני רטיבות, התפתחות של עובש או פטריות, סתימות, הצפות, נזילות וכדומה.
  2. כאשר מערכת הביוב מתיישנת – גם אם לא נצפו סימני תקלה, אך למערכת הביוב שלך יש כבר עשור של פעילות או יותר, רצוי לקרוא לנו לאבחן את מצבה ולתקן ליקויים כשהם עוד קטנים ובלתי מורגשים.
  3. בדיקות שוטפות – אחת לשנתיים כדאי לבצע את הצילום על מנת לוודא שהכל כשורה ולפתור בעיות כשהן קטנות.

הטכנולוגיה החדשנית של צילום הביוב מאפשרת לנו לראות מאוד בקלות מה קורה בצנרת שלך. זוהי פריבילגיה שאסור לפספס – היא מקנה לנו את היכולת לאבחן ולתקן בעיות כשהן עוד קטנות וקל וזול לתקן אותן.

במהלך ביצוע הצילום אנחנו משתפים אותך בתמונה שנגלית לנו בכל מטר ומטר של הצינור, מסבירים מה האבחנה, היכן הליקויים ומה מומלץ לעשות על מנת לפתור אותם במהירות וביעילות. כשם שחסכנו לאלפי בתי אב בישראל כסף, התעסקות, טיפול בלחץ זמן והרס – כך נוכל ונשמח לחסוך גם לך!

מה ייחודה של מצלמת הביוב המשוכללת שברשותנו? הטכנולוגיה של הצילום מאוד חדישה, ביכולתה להגיע לכל חלק וחלק בצנרת והיא מאבחנת גם את גובה הטמפרטורה בחלקי הצינור השונים באמצעות הבדלי צבעים. באמצעות הצילום אנחנו מזהים סדקים, פיצוצים, נזילות, סתימות, חדירת שורשים ועוד. את התקלות האלו אנחנו מתקנים כשהן עדיין קטנות, וכך העלויות עבורך נמוכות והתיקון יעיל, מהיר וקל. תיקון התקלות מבעוד מועד מונע נזקי רטיבות בקירות, התפתחות של פטריות ועובש, הצפה ועליית הביוב על גדותיו ונזקים נוספים שכשהם מתרחשים, אתה נזקק לטיפול מיידי ויקר. לעיתים, טיפול שאינו מתבצע בזמן עלול אף לגרור להחלפת קווי ביוב ובריכות ביוב.

כמו שציינו למעלה, היום, כאשר הטכנולוגיה של הצילום נגישה וקיימת גם בחיי צנרת הביוב (ולא רק בחיינו אנו), השימוש בה חיוני לטובת תחזוקת מערכת הביוב. צילום ואבחון מצב הביוב אחת לשנתיים ימנע ממך להגיע למצב של נזקים כפי שתוארו למעלה. שמירה על תקינותה של מערכת הביוב שלך ותיקון התקלות מבעוד מועד- יבטיחו לך פעילות סדירה ויעילה של מערכת הביוב והצנרת במשך שנים ארוכות, מניעת נזקים למבנה ולרכוש ושמירה על בריאות בני הבית או העובדים במקום. בטווח הארוך - צילום הצנרת אחת לשנתיים יאפשר לך לחסוך באופן משמעותי בהוצאות התיקונים ובמניעת החמרת ליקויים במערכות הביוב והצנרת.