תפריט נגישות

תיקון צנרת ביוב

תיקון צנרת ביוב

חברת 'גדולי האינסטלציה' מטפלת במגוון רחב של תקלות בצנרת הביוב – חורים בצינור, עיקום או שבר של הצינור, פסולת בניין בצינור ועוד. המכנה המשותף לכל המקרים: בעבר, תיקונם היה דורש הרס רב, הרמת אדמה ומרצפות ועוד. היום, ב'גדולי האינסטלציה', התיקון מבוצע ללא הרס הקיים, ללא לכלוך, ללא הרמת מרצפות, באופן מאוד נקודתי ויעיל.

אנחנו מיומנים בשיטת העבודה הזו בזכות צוות האינסטלאטורים המומחים שלנו ובזכות הטכנולוגיות והציוד המתקדם שברשותנו.

מתי נדרש תיקון צנרת ביוב

המצבים שבהם אנו נדרשים לתיקון או החלפה של צנרת הביוב הם בין השאר: צינורות שניזוקו בגלל תזוזת קרקע, נזקים כתוצאה מבנייה במקום, קורוזיה שגורמת לקו הביוב להתמוטט ולהורדת זרם המים בקו, חיבורים דולפים בין חלקי הצינור השונים ועוד ועוד מקרים.

את אבחון מצב הצינור אנחנו מבצעים באמצעות צילום מתקדם שמאפשר לנו לראות את כל חלקי הצינור מבפנים. את התיקון אנחנו מבצעים באמצעות טכנולוגיות מתקדמת במיוחד שמאפשרות לנו לעבוד באופן ממוקד ויעיל רק באזורים הדרושים תיקון, מבלי לחפור, מבלי להרוס, מבלי להוציא ריצוף ואדמה.

אנחנו מתקנים צנרת ביוב בשיטות המתקדמות ביותר

אנו חופרים בנקודה ספציפית מעל האזור שבו זיהתה המצלמה שלנו ליקוי בצינור. מנקודה זו אנו מחדירים צינור חדש וחלופי אל תוך הצינור הקיים. הצינור החדש תופס את מקומו של הישן, עשוי חומרים חזקים ואיכותיים, מבטיח משך חיים ארוך ותקין לצנרת ש'קיבלה את נעוריה' מחדש, עמיד מאוד בפני חדירת שורשים ומזיקים אחרים לצנרת. החלק הפגום מתבקע ומתפרק ואינו מהווה עוד חלק מהצנרת בקו הביוב.

תיקון צנרת ביוב מבוצע במוקדים מגוונים

בשיטה המוצגת אנו פותרים מהר וביעילות בעיות בצנרת הביוב במגוון מוקדים. החל מבנייני מגורים, דרך אזורים ציבוריים, כבישים, מגרשי חנייה וכדומה, וכלה בצינורות מים ראשיים, קווי השקייה ואתרים מיוחדים בהם נדרשת הקפדה יתרה על שימור (אתרים היסטוריים, מוזיאונים, אתרי חפירות ארכיאולוגיות וכדומה).

את ההבדל בין הצינור עם הליקויים לצינור המתוקן תוכל לזהות מאוד בקלות בתמונות המצורפות. לא צריך להיות איש מקצוע כדי לראות את ההבדל. כן, הצינור החדש הוא צינור קיים שתוקן על ידינו – על אף שנראה חדש לחלוטין. מראהו החדש אכן משקף את מצבו – הוא חזק, עמיד בפני חדירת שורשים ומבטיח שנים ארוכות של שקט.

 לצד כל אלו, בתום העבודות אנחנו מעניקים 3 שנות אחריות על תיקון קווי הביוב.

Image
 
הצינור- לפני   הצינור- אחרי